Manuál.

Po stažení a nainstalování aplikace, se Vám zobrazí následující obrazovka. Pro aktivaci klikněte na „Neaktivováno“.
Pro práci s aplikací musíte mít zapnutý internet.

Pro aktivaci klikněte na „Aktivace“.

Do pole „Číslo řidiče v systému“ a „Aktivační kód“ vložíte údaje, které obdržíte v SMS po registraci na našich internetových stránkách. Poté zmáčkněte tlačítko „Volba“, vyberte město „Prague“a následně zmáčkněte „ Aktivace“.
UPOZORNĚNÍ: Po obdržení aktivačního kódu, je heslo aktivní pouze jednu hodinu, poté se musí vygenerovat nové. Lze provést pouze po telefonu, TEL. +420 731 655 255, v  prac. době: PO-PÁ 11-15 hod.

Nyní jste se úspěšně aktivovali.
Zkuste vypnout a zapnout program, pro zjištění, zda vše proběhlo v pořádku. Jestliže systém po zapnutí, bude chít opet aktivaci, volejte na TEL. +420 731 655 255, v prac. době: PO-PÁ 11-15 hod.

Pokud aktivace proběhla úspěšně, tak pro vypnutí a zapnutí programu, Vám naběhne tato obrazovka - nahoře je napsáno „Server odpojen“ – pro připojení, klikněte na tento nadpis.

Poté klikněte na „Připojit se“ – bude navázáno spojení se serverem.

Po spojení se serverem Vám naběhne úvodní obrazovka. Praha je zde rozdělena podle regionů.
V každém regionu jsou zobrazeny počty volných objednávek/počet volných řidičů. Příklad: Praha 16 – 1 volná objednávka; 0 – volných řidičů. Tuto objednávku může vzít jakýkoliv řidič, který je zrovna volný.

Abyste mohli dostávat objednávky, musíte se přihlásit do systému. Klikněte na „Odhlášen“, poté v další nabídce klikněte na „Přihlásit se“ a následně to potvrdíte.

Nyní jste se dostali do stavu „Volný [1]“. Pokud místo jedničky máte v závorkách nulu – Vaši polohu nenačetla GPS. Zkontrolujte si v nastavení telefonu, zda tuto funkci máte zapnutou.
Pokud se Vám zobrazila v závorce jednička „Volný [1]“ – GPS načetla Vaši polohu, která se zobrazí ve spodní části displeje. Nyní jste připraven dostávat objednávky.

Pokud systém vyhodnotí, že jste nejblíž ke zákazníkovi – bude Vám automaticky přidělena objednávka.
Zobrazí se Vám následující okno spolu se zvukovým signálem.
Na této obrazovce vidíte:
- čas objednávky
1: Bod kde se nachází zákazník;
Pod informacemi k objednávce, se Vám ukáže nabídka „Vyberte dojezdový čas k zákazníkovi“ – zde zvolíte čas, za jak dlouho budete u klienta a potvrdíte. Jakmile potvrdíte objednávku, systém posílá zákazníkovi informační SMS – za jak dlouho bude vůz přestaven, barva, typ, SPZ.

Jakmile přijedete na místo, musíte zákazníka informovat o přistavení vozu.
Klikněte na „Jedu pro zákazníka“ a z nabídky vyberete „Čekám na zákazníka“.
Poté systém automaticky posílá zákazníkovi SMS, že je vůz přistaven a zároveň mu i zavolá.

Když zákazník dostane informační SMS a zvedne telefon, vy budete informován o tom, že zákazník byl informován, že jste na místě.
Automaticky se Vám spustí časovač čekání na zákazníka.

 

Pokud zákazník nepřijde k autu do 5 min., můžete se s ním osobně spojit.
Ve spodní části telefonu (každý telefon to má jinak) můžeme zobrazit další nabídku, kde se nám zobrazí možnosti „Volání“.

Kliknutím na možnost „Volání“ se zobrazí nabídka, komu chceme volat.
VŽDY SE JAKO 1. POKOUŠÍME SAMI DOVOLAT ZÁKAZNÍKOVI!
Jestliže se sním nemůžeme spojit, zavoláme operátorovi a ten se s ním pokusí spojit.

 

Jakmile zákazník nastoupí do auta, změníme stav objednávky – „Zákazník byl informován“ a z nabídky vybereme „Zákazník v autě“.

Když zákazníka dovezeme na místo určení, které je napsané v objednávce – objednávku ukončíme. Zmáčkneme „Zákazník v autě“ z nabídky vybereme „Ukončit objednávku“. Následně se dostanete do stavu „Volný [1]“. [1] – jste sám na této adrese, pokud se Vám zobrazí „Volný [2]“ – je zde další auto, které tu bylo dříve (a toto auto má pořadové číslo 1).

 

Chcete-li ukončit práci, naložili jste svého zákazníka, žádáme Vás, abyste se odhlásili ze systému, jelikož nemůžete splnit naše objednávky. Zmáčkněte „Volný [1]“ a z nabídky vyberete „Odhlásit se“.

Na této objednávce vidíte čas objednávky, tři sedmičky a adresu kde se nachází klient. Na konci je napsáno: Platba podle skutečnosti.
Pokud dostanete ten typ objednávky, pojedete podle taxametru a sazbu si určujete sami (kód pro zapínání taxametru je: 777 a Platba podle skutečnosti).

DŮLEŽITÉ INFORMACE

Pokud zákazník neinformoval dispečink, že bude mít s sebou psa, můžete objednávku odmítnout. Objednávku také můžete odmítnout, pokud zákazník není v adekvátním stavu.

 

MOBILNÍ APLIKACE

Aplikace pro smartphony na systemu android, která rychle spojuje řidiče s lidmi, kteří se potřebují svézt.

STAHNOUT APLIKACE

PRAVIDLA A PODMÍNKY

Věnujte prosím chvilku svého drahoceného času a přečtěte si všehny duležité informace které jsou zapotřebí pro dodržení zákonu ČR.

PŘEČIST PRAVIDLA A PODMÍNKY

PŘÍPRAVA KE ZKOUŠKÁM

Nabízíme kompletní připravu ke zkouškám z místopisu a ovládání taxametru. Kompletně vypracované testy on-line.

http://zkousky-z-mistopisu.cz/